KUTSU: Hyvinvointialueiden rakennuttajien yhteistyöfoorumi 31.8.2026

keskiviikko 24.06.2026 | tapahtumat ja tilaisuudet, verkostot

Päijät-Hämeen keskussairaalan uudisrakennus etenee. Kuva: Päijät-Hämeen hyvinvointialue

Tervetuloa ensimmäiseen hyvinvointialueiden rakennuttajien yhteistyöfoorumin tapaamiseen maanantaina 31.8. klo 12.00-13.30 Teams-alustalle. 

Foorumin tavoitteena on tuoda yhteen hyvinvointialueiden rakennuttajat ja edistää hyvinvointialueiden välistä yhteistyötä. Foorumi tarjoaa kanavan ajankohtaisten asioiden käsittelyyn, osaamisen ja ajatusten jakamiseen sekä kokemusten vaihtoon.

Ensimmäisessä tapaamisessa keskitymme tutustumiseen ja foorumin sisällön suunnitteluun. Osallistujia pyydetään valmistautumaan kertomaan tapaamisessa lyhyesti

Tulevien tapaamisten agenda rakentuu osallistujien toiveiden mukaisesti. Mukaan voidaan ottaa esimerkiksi asiantuntijapuheenvuoroja, hyvinvointialueiden hanke-esittelyjä, jakaa ja kehittää yhteisiä toiminta- ja dokumenttimalleja, kerätä hyvien suunnitteluratkaisujen kirjastoa ja seurata rakennusalan kehitystä ja muutoksia.

Maakuntien tilakeskuksen järjestämä foorumi on tarkoitettu hyvinvointialueiden, HUS-yhtymän sekä Helsingin kaupungin kiinteistöjen ja toimitilojen rakennuttamisesta vastaaville henkilöille sekä hankkeiden parissa työskenteleville asiantuntijoille.

Kalenterikutsu tilaisuuteen on lähetetty 24.6.2026 hyvinvointialueiden aiemmin nimeämille henkilöille. Kutsua voi välittää eteenpäin oman organisaation kollegoille, jotka ovat halukkaita osallistumaan yhteistyöfoorumiin. Erillistä ilmoittautumista ei tarvita. Kutsun saaneita pyydetään kuitenkin vastaamaan sähköpostikutsussa annettuun kyselyyn ennen tapaamista tai viimeistään ensimmäisen tapaamisen jälkeen.

Lisätietoja

Katso myös

 

Jaa sosiaalisessa mediassa