Asiakaskokemuksia

Asiakaskokemuksia

Maakuntien tilakeskuksen asiakkaita ovat hyvinvointialueet, HUS-yhtymä, Helsingin kaupunki sekä Suomen valtio.

Digitaalisten tilatietopalveluidemme avulla tuotamme asiakkaillemme tietoa arjen tilahallinnan ja strategisen päätöksenteon tueksi. Samalla rakennamme yhtenäistä tilannekuvaa julkisista kiinteistöistä sekä niiden kustannuksista ja investoinneista.

Olemme koonneet tälle sivulle linkkejä referenssiartikkeleihimme, joissa asiakkaamme kuvaavat kokemuksiaan palvelujemme käytöstä ja yhteistyöstä kanssamme.

”Strategiset tavoitteet ja linjaukset toimivat ohjaavana välineenä kiinteistöhallinnon organisaatiollemme. Nyt tiedämme, mihin suuntaan toimintaa kehitetään. Keskeisimmillä tavoitteilla ja linjauksilla on myös merkittävä rooli hyvinvointialueen johdolle ja päätöksentekijöille.”

Petri Pyy
Pohjois-Savon hyvinvointialueen kiinteistöjohtaja

“Asukasvuokrauksen keskittäminen Modulo-järjestelmään on ollut meille Pirkanmaalla merkittävä askel kohti tehokkuutta ja yhdenmukaisuutta. Kun vuokrasopimukset ovat keskitetysti yhdessä paikassa, pystymme takaamaan asukkaille palvelun tason riippumatta heidän asuinpaikastaan. Tämä tuo mukanaan myös huomattavaa ajansäästöä.”

Tuija Kanto-Hannula
Pirkanmaan hyvinvointialueen asuntopalvelupäällikkö

”Pohjakuviin perustuva tilahallinta ja selkeä raportointi havainnollistavat käyttäjille heidän käytössään olevat tilat sekä tilakustannukset hyvin. Tämän myötä käyttäjien kustannustietoisuus ja tilankäytön kustannustehokas ajattelu ovat lisääntyneet huomattavasti.”

Veli-Pekka Mustonen
Kainuun hyvinvointialueen sairaalainsinööri

”Otimme ensimmäisenä hyvinvointialueena käyttöön Modulo-tilatietopalvelun. Kun tilatiedot on koottu yhteen paikkaan, voimme ensimmäistä kertaa luoda kokonaiskuvan käytössämme olevista tiloista ja niiden kustannuksista. Siirtyminen mututiedosta tiedolla johtamiseen on tärkeä edistysaskel matkalla kohti hyvinvointialueen tilahallintoa.”

Miia Hietapakka
Satakunnan hyvinvointialueen kiinteistövalmistelija

”Pelastuslaitokset ovat noudattaneet toisistaan poikkeavia käytänteitä asemiensa tilojensa vuokrauksessa, hallinnoinnissa ja ylläpidossa. Ennen Modulo-tilatietopalvelua meillä ei pelastuslaitoksella juurikaan ollut työkaluja tilojen vuokrakäytäntöjen hoitamiseen. Yhtenäiset ja läpinäkyvät tilahallinnan ja tilajohtamisen toimintamallit toivotettiin avosylin tervetulleiksi.”

Mikko Ilmonen
Keski-Uudenmaan pelastuslaitoksen entinen palvelupäällikkö, Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen kiinteistövalmistelija

“Tilatietopalvelun avulla tilojemme kustannustehokkuus paranee, toimintamme tehostuu ja aikaa säästyy, kun kaikki data on koottu yhteen digitaaliseen paikkaan ajantasaisessa ja helppokäyttöisessä muodossa. Lisäksi palvelu auttaa perustelemaan ja ennakoimaan tila- ja investointitarpeita sekä helpottaa budjetointia.”

Joni Hakala
Pirkanmaan pelastuslaitoksen tekninen päällikkö