Oma tila -palveluportaalimme uudistuu

maanantai 14.11.2022 | Ylläpito, Kehittäminen, Uudistamme palveluitamme, Oma tila

Kuvituskuva

18.11.2022 klo 14.20: Muutokset on viety onnistuneesti tuotantoon ja Oma tila on jälleen käytössä.
***

Maakuntien tilakeskuksen asiakaspalveluportaali Oma tila saa uusia toiminnallisuuksia ja ilmeen 18.11.2022. Muutosten tavoitteena on sujuvoittaa palvelupyyntöjen tekemistä, niiden etenemisen seuraamista sekä selkeyttää palvelun käyttöä yleensä.

Oma tilassa asiointi on jatkossa entistä helpompaa. Maakuntien tilakeskuksen palveluiden käyttäjät voivat kirjautua portaalissa kaikkiin hyvinvointialueensa käytössä oleviin ja käyttäjäroolinsa mukaisiin palveluihin. Tällaisia ovat esimerkiksi Modulo-tilatietopalvelu, hyvinvointialuekohtaiset raportit ja analyysit sekä investointisuunnitelmien ilmoituspalvelu. Palvelupainikkeet on nostettu uudella etusivulla pääosaan sivun ylälaitaan.

Käyttäjiä kuunnellen on tehty myös kymmeniä uudistuksia asiointilomakkeisiin. Etusivulle on nostettu omat palvelupainikkeensa muun muassa uusien omistettujen kohteiden ja uusien sisäänvuokrasopimusten ilmoituksille. Painikkeiden takaa avautuvien asiointilomakkeiden alasvetovalikot ovat pidentyneet. Niiden avulla käyttäjä voi entistä kätevämmin ja tarkemmin kohdistaa asiaansa. Taustalla toimii useita uusia Oma tilan toiminnallisuuksia, jotka nopeuttavat palvelupyyntöjen käsittelyä ja etenemisen seurantaa niin asiakkaan päässä kuin Maakuntien tilakeskuksessa.

Muutokset aiheuttavat Oma tilan käyttökatkon 18.11.2022

Muutokset otetaan käyttöön perjantaina 18.11.2022 alkaen klo 12.00. Ne aiheuttavat ainakin hetkellisen käyttökatkon palveluun. Viestimme tällä sivulla, kun muutokset on saatu onnistuneesti päätökseen.

Pahoittelemme käyttökatkoksesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Lisätietoja

Lisätietoja saat tarvittaessa Maakuntien tilakeskuksen asiakaspalvelun kehityspäällikkö Irma Tanholalta.

Katso myös

 

Jaa sosiaalisessa mediassa