Asiantuntija esittelyssä: Irma Tanhola, asiakaspalvelun kehityspäällikkö

maanantai 07.06.2021 | Uutiskirjeet, Kehittäminen, Rekrytointi, Maakuntien tilakeskus, Henkilöstö ja organisaatio

Olen Irma Tanhola ja työskentelen Maakuntien tilakeskuksessa asiakaspalvelun kehityspäällikkönä.

Kuva Irma TanholastaTärkein tehtäväni on tilakeskuksen asiakaspalvelun ja asiakkaiden tukiprosessien sekä asiakaspalvelujärjestelmien kehittäminen. Lisäksi kehitän asiantuntijoidemme kanssa sisäisiä palveluprosessejamme ja toimintamallejamme. Toimin myös asiakaspalvelujärjestelmiemme pääkäyttäjänä ja vastaan niiden ylläpidosta ja kehittämisestä.

Maakuntien tilakeskuksessa minua veti puoleensa uudella toimialalla ja puhtaalta pöydältä aloittaminen. Olin aikaisemminkin toiminut ja viihtynyt vastaavanlaisissa asiakaspalvelun ja kehittämisen tehtävissä, ja nyt pääsin siihen käsiksi heti alusta. Toki asiantuntijoidemme asiakasyhteistyössä tekemä työ on luonut erinomaiset edellytykset asiakaspalvelun kehittämiselle ja työ jatkuu edelleen.

Kun aloitin Maakuntien tilakeskuksessa 1.10.2020, pääsin heti mukaan Oma tila -palveluportaalin kehittämis- ja käyttöönottoprojektiin. Työkaverit auttoivat alkuun ja perehtyminen sujui nopeasti, vaikka välillä olo oli kuin uimataidottomalla ilman pelastusrengasta. Haluankin lähettää terveisinä kiitokseni työkavereilleni, jotka kukin omalla asiantuntemuksellaan ovat auttaneet minua oppimaan ja oivaltamaan kiinteistö- ja toimitilamaailmaa.

Innostun muutoksesta ja uuden oppimisesta. Sellaiseen saa syttyä täällä päivittäin. Mielenkiintoisinta on olla rakentamassa ja käynnistämässä uutta palvelua yhdessä asiakkaiden ja asiantuntevien työkavereiden kanssa. Asiakaspalvelu, kehittäminen ja yhteistyö erilaisten ihmisten kanssa jaksaa innostaa joka päivä. Myös työpäivien vaihteleva ja välillä yllätyksellinenkin sisältö pitää mielen positiivisena ja virkeänä. Asiakaspalvelu on mielettömän kivaa ja palkitsevaa ja asiakaspalvelun kehittäminen todella innostavaa!

Työpöydälläni on tällä hetkellä palveluiden käynnistymiseen liittyviä asioita: kehitämme asiakastietojärjestelmää, joka tukee mm. asiakkailta tulevien palvelupyyntöjen käsittelyä, rakennamme palveluhallinnan raportointia ja käynnistämme asiakkaille tarjottavaa tuki- ja ylläpitopalvelua. Seuraan myös tarkasti asiakaspalvelun palvelukanavien käyttöä, sillä haluamme asiakaspalvelun asiantuntijoidemme kanssa varmistaa Maakuntien tilakeskuksen kaikille asiakkaille erinomaiset palvelukokemukset.

Työskentelen pääosin tilakeskuksen oman henkilöstön kanssa. Toisinaan saan myös kohdata asiakkaita erilaisten palvelupyyntöjen tai palautteiden käsittelyn puitteissa. Haluankin tässä kiittää myös kaikkia niitä ihania asiakkaita, joiden kanssa olen saanut aloittaa yhteistyön. Lupaan, että me asiakaspalvelussa haluamme olla tukenasi ja apunasi, jotta arki omissa työtehtävissäsi olisi sujuvaa. Kerrothan rohkeasti palautteesi ja kehitysehdotuksesi; rakennetaan yhdessä toimitilajohtamisen menestystarina!

Maakuntien tilakeskuksessa arvostetaan erilaista työ- ja elämänkokemusta. Halutessaan meillä saa ottaa vastaan haasteita ja vastuuta. Täällä todella kannustetaan kokeilemaan ja kehittämään. Olemme asiantuntevia ja auttavaisia, ketteriä ja kehittäviä. Rohkaisemme ja ratkaisemme, kiitämme ja kannustamme.

Maakuntien tilakeskukseen työkavereikseni sopisivat minusta sellaiset henkilöt, jotka suhtautuvat positiivisesti muutokseen ja jopa janoavat muutoksia. Näin siksi, että Maakuntien tilakeskuksessa tehty työ on jotain aivan uutta ja taidamme itse asiassa olla muutoksen moottoreita. Mielestäni on myös hyvä sietää epävarmuutta ja keskeneräisyyttä, koska sellaiselta ei voi välttyä yrityksen käynnistämisvaiheessa, jossa Maakuntien tilakeskus vielä on.

Kiinteistö- ja toimitilaosaamisen on tietysti plussaa, mutta sitäkin tärkeämpää on mielestäni oikea asenne – halu ratkaista välillä kovinkin pulmallisia asioita ja erityisesti aito halu auttaa asiakasta ja työkaveria.

Lue myös:

 

Jaa sosiaalisessa mediassa