Vastaa lyhyeen asiakaskyselyyn 4.-11.4.2024  

torstai 04.04.2024 | Kehittäminen, Käyttökokemuksia, Maakuntien tilakeskus, Hyvinvointialue

Kuvituskuva

Maakuntien tilakeskus seuraa asiakkaidensa tyytyväisyyttä jatkuvasti. Vuosittainen asiakastutkimus on jo tuttu, mutta vuoden 2024 alusta lähtien käytössä ovat myös lyhyet kvartaalikyselyt.

”Mittaamme jatkossa vuosineljänneksittäin asiakkaidemme suositteluindeksiä eli niin kutsuttua NPS-lukua (Net Promoter Score). Sen avulla voimme tarvittaessa hyvinkin nopeasti reagoida asiakkaidemme tyytyväisyydessä tapahtuviin muutoksiin”, kertoo Maakuntien tilakeskuksen asiakkuuspäällikkö Heli Huopainen.

”Lähetämme asiakaskyselyn hyvinvointialueiden toimitilajohtajille, toimitilahallinnon päälliköille, Modulo-tilatietopalvelun pää- ja varapääkäyttäjille sekä talousyhteyshenkilöille. Seuraamme heidän kanssaan kyselyn tuloksia yhteisissä kvartaalipalavereissamme”, Huopainen kertoo. 

Ensimmäiseen asiakaskyselyyn voi osallistua 4.11.4.2024.

Lisätietoja 

Katso myös 

 

Jaa sosiaalisessa mediassa